آموزشگاه مجازی رایگان

آموزش و دوره های رایگان برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار

آموزشگاه مجازی رایگان

آموزش و دوره های رایگان برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام. محمدامین ساقی زاده هستم متولد 13/4/1366 در اهواز. سال 89 در رشته کامپیوتر نرم افزار از دانشگاه آزاد ماهشهر با معدل 13.58 فارغ التحصیل شدم. از سال 82 برنامه نویسی رو با زبان C و به طور تفریحی شروع کردم. از سال 85 برنامه نویسی نیمه جدی رو با Csharp شرو کردم. جدا از یه عالمه برنامه بی مصرف، اولین برنامه ای که باهاش حال کردم رو تو سال 87 نوشتم - نرم افزار گرافیکی و چند نخی حل معمای 8 با الگوریتم های A*, BFS, DFS, IDS به طور همزمان و مقایسه نتایج و حل جدول با نشون دادن راه حل مرحله به مرحله. بعد از این، با پایان نامه ام حال کردم - طراحی، مدل سازی و پیاده سازی یک نرم افزار اتوماسین اداری. خیلی ناراحتم که هنوز نتونستم واقعا پیاده سازیش کنم... علاوه بر این ها، از سال 87 به طور جدی به پدرم تو کارخونه (شرکت رامین پلاستیک) کمک کردم و تجربیاتی ارزشمند و در حد رفع نیاز در خصوص اپراتوری انواع دستگاه های صنعت پلاستیک، برق صنعتی، هیدرولیک، پنوماتیک، مونتاژ تابلو برق های صنعتی و ... کسب کردم. همچنین از 5 سالگی به فراگیری هنرهای رزمی پرداختم و در سال 83 به دریافت شالبند مشکی کونگ فو نایل شدم.

اردیبهشت 90 رفتم سربازی، مهر 91 دهن خدمتو سرویس کردم! در طول سربازی چندتا برنامه مفید نوشتم: انبارداری و کارتکس سفارشی برای لشکر 92 زرهی، نرم افزار پذیرش و ثبت ویزیت برای کلینیک مهر لشکر 92، بایگانی ساده نامه ها برای دفتر آماد لشکر 92، یه بازی آنلاین تبلیغاتی که تو هفته اول 2000 بازدید در روز داشت اما به دلایل شخصی و خانوادگی مجبور شدن فعلا بذارمش کنار، و یه نرمافزار تحت وب انبارداری و مدیرت فروش برای پدرم (شرکت رامین پلاستیک) که هنوز نا تمامه. در نهایت، یه بازی استراتژیک آنلاین و مدرن که تازه (1/12/91) شروع کردم به ساختش و مثل عضوی از بدنم دوسش دارم...! چون بازی قراره اولین در نوع خودش باشه.

از شهریور 91 شروع کردم به خوندن برا ارشد IT. از همون روزای اول خوندن، فهمیدم که مرجع اطلاع رسانی مفید و جامعی برای داوطلب های IT وجود نداره. تصمیم گرفتم که وجود داشته باشه...! و این طور شد که این وبلاگ مرجع کنکور ارشد فناوری اطلاعات (IT) متولد شد. البته قبل از این آدرس، چندتا آدرس عوض کرد و این اطمینان رو بهتون می دم که دیگه تغییر نمی کنه. چون blog.ir بهترین سرویس بلاگ ایرانیه و من مطمئنم که سرویس بهتری پیدا نمی کنم و نیازی نخواهد بود که عوضش کنم...!

چند ماه بعد احساس نیاز شدیدی در وجودم حس کردم که باید تجربیاتم رو در زمینه برنامه نویسی به هم وطنام انتقال بدم. این شد که در تاریخ 10/12/1391 این وبلاگ (تجربه های برنامه نویسی من) متولد شد. تو این وبلاگ نکاتی در مورد C#, SQL Server, LINQ, ASP.NET, Web Service, AJAX, JQuery, JSON, CSS  قرار می دم که امیدوارم مفید باشه. همچنین تصمیم گرفتم که برای اولین بار آموزش ها و دوره های درست و حسابی و واقعا رایگان رو نشر بدم و این  وبلاگ، اولین مرجع آموزشی و اولین آموزشگاه مجازی رایگان برنامه نویسی باشه.

فراموش نکنید که می تونید نقشی کلیدی در هرچه پربارتر کردم این وبلاگ ایفا کنید. فقط کافی سوال هایی که زمینه های بیان شده در قسمت "موضوعات - نکات و تکنیک ها" دارید رو از طریق فرم صفحه تماس با من از من بپرسید. سعی می کنم که در اسرع وقت جواب سوالتونو در قسمت نکات و تکنیک ها قرار بدم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی